دانلودعـکس ورزشی
دانلودعـکس ورزشی
این وبلاگ تقدیم به تمام ورزش دوستان دنیا


 

http://estaticos03.marca.com/imagenes/2013/05/05/futbol/equipos/real_madrid/1367711716_extras_noticia_foton_7_1.jpg

مرجع خبري رئال مادريد : کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی رئال مادرید دو گلش به وایادولید را با شام خوردن با نامزدش ، ایرینا شیک جشن گرفت .وی عکسی از این شام خوردن در شبکه های اجتماعی قرار داد و نوشت :" با ایرینا شیک ، یک شام ژاپنی باحال خوردم . همچنین در مورد حرفهای یک خانم که گفته بود که با من تماس داشته باید بگویم که طبعیتا کذب است . او را اصلا نمی شناسم . فعلا این قضیه را به دادگاه واگذار می کنم تا آنها حق را به من بدهند . از شما تشکر می کنم که به من باور دارید . این خانم می خواهد که به واسطه من به شهرت برسد . "


برای مطالعه سایر مطالب به صفحه اول بازگردید.ممنون این صفحه را به اشتراک بگذارید توجه این وبلاگ در سایت ساماندهی سایت های ایران ثبت شده است و موضوعات آن هیچ مخالفتی با قوانین جمهوری اسلامی ایران ندارد این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ جمعه 27 ارديبهشت 1398برچسب:, توسط ظهیرعلیخانی